Putte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) processor: 3ghz processor intel p 4 minne: 1280mb ram grafikkort: (just nu) 128mb x16 ati radeon X300 Har också lagt märke till priset och det har blivit nersänkt med cirka 500kr. Okej, då har du altså en shysst dator i övrigt. Skulle absolut rekomendera dig till att köpa kortet från dell, då det har ett extremt bra pris, är någolunda framtidssäkert, och klarar av alla dagens spel. Passa på att köpa till det priset. Redigerat 14 Oktober 2005 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 28 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Fick kortet igår och allting flyter på perfekt i högsta, undrar bara om ett 6600gt är bättre än ett 6800? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Det där graffet är ett mycket bra val för just spel som bf2 och wow. Men det beror också på hur ditt system i övrigt ser ut. bf2 drar ruggit mycket minne, och 1gb är ganska minimum för att kunna utnyttja spelet till fullo. Kanske vore ett 6600gt något istället, eller varför inte ett x800gto? Fast detta beror förstås på din budgett och ditt övriga system. Så min fråga är; vad har du för system? ;) Jag måste också säga att jag tyckte dells pris var ganska bra, med tanke på vad det är för kort... 512 ska räka till wow enligt det som står på fodralet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Satsa istället för 6600gt för 1800-2000:- så kan man klocka det till ett 6800gt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Det där graffet är ett mycket bra val för just spel som bf2 och wow. Men det beror också på hur ditt system i övrigt ser ut. bf2 drar ruggit mycket minne, och 1gb är ganska minimum för att kunna utnyttja spelet till fullo. Kanske vore ett 6600gt något istället, eller varför inte ett x800gto? Fast detta beror förstås på din budgett och ditt övriga system. Så min fråga är; vad har du för system? ;) Jag måste också säga att jag tyckte dells pris var ganska bra, med tanke på vad det är för kort... Ja, enligt fodralet. Det kommer frysa när du t.ex flyger. Lagga ur i IF :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 det beror väl bara på internet hastigheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.