Bounty_hounter Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 Hur gör man för att klara spelet utan fusk så snabbt som möjligt?
Sinclair Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 Om man är väldigt skicklig på spelet så bör de gå ganska fort! :) :gitarr:
epaaj Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 Det underlättar för alla andra om man får veta vilket spel det handlar om. Alla spel går att klara utan fusk. Tror ingen skulle sälja ett spel man måste fuska i för att klara. Det är möjligt om någon privatperson suttit och gjort ett omöjligt spel men inte annars.
Gäst Soffan Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Asså det låter ganska ironiskt... Ett spel är ju självklart förutsatt att man ska klara det utan fusk. Och snabbhet inom spelet beror på spelaren och vilket spelet det är förstås.
Gäst nintendo_tobias Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Det är mycket enklare om man skriver vilket spel det är först av allt så dem som ska svara fattar och kan hjälpa dig!
Bounty_hounter Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Det var gta san andreas
Gäst nintendo_tobias Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Vad trodde du att man skulle göra? Ta en bil och flyga upp till månen?
MAXr Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Njaadu. Jag kom fast på NFSU en gång i tiden spelade samma bana typ 5 gånger sen spelade jag inte spelet på nårra mmånnadeer. Men men sen fick jag lust och voops så klarade jag banan. Så min taktik skulle vara att du spelar samma spel nårra gånger sen så klarar det sig.
Rekommendera inlägg