neVah Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ja har köpt en ny dator, som ja fick med en 200gb's hårddisk med, oså satte jag in min andra gamla hårddisk med 40gb, o den e helt korrekt insatt! men när ja sätter på datorn och går in pÅ "den här datorn" så finns de bara 200 giggaren! :o jag har testat o starta om datorn en massa ggr, men den vill inte komma upp! jag har oxå kollat i enhetshanteraren, men där finns bara 200giggaren... exakt VAD ska ja göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Gå in i kontrollpanelen --> lägg till maskinvara. Om den inte hittar den då, vilket den med stor sannolik inte gör, då windows inte själv upptäckt den, kontrollera att den är instalerad rätt. Kontrollera att alla sladdar sitter som dom ska m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 den hittar den inte... får kolla senare när jag e hemma då... ja skriver tebax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Har du ställt in jumpern? Om du inte har gjort det är min gissning är att du har felinställda jumpers...antagligen är båda inställda som master, vilket kan göra att det blir sådär. Kontrollera så att bara en av dem är inställda som master...annars: ställ om en av dem till slave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.