snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Ok. Jag vet det nu. Ok. Var får man HM surfing? I slutet av safari zonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag har klarat det nu också. Vad ska man göra när man besegrat isfågeln i nästa grotta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Åka till Saffron City och besegra Gymisen där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Men liksom man kan varken flyga dit med HM fly eller surfa dit. Och när jag är nära så är det en sån där hurtunnel som är stängd och när man tar underground rod eller vad det nu heter så kommer man för långt bort. Hur ska man komma dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 I Celadon City,gå till Pokemon Mansion,snacka med gumman där,hon ger dej Tea,ge det till någon av vakterna och du kan nu komma till Saffron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Tack så mycket. Behöver inte hjälp just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Bra,då kan man slappa lite ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg