Pekka Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 Hittar inte staden new kasuto, det står att staden är död?? Någon som kan hjälpa mig!
ouagadougo Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) Den är en av dom svåraste sakerna att hitta på hela spelet, men jag ska förklara så gott jag kan. Gå igenom den stora skogen till nordöstra hörnet. Där finns det en grotta du ska gå igenom. När du kommer ut ur den kommer du till en öken och en liten skog. Hugg ner ett av träden i den lilla skogen, det är det trädet som finns ett inåt från vänstra sidan och ett inåt uppifrån. Jag vet inte om det var exakt det trädet, men jag tror det. Annars får du pröva dig fram. Och sluta dubbelposta!! :angry: Redigerat 16 Oktober 2005 av ouagadougo
Pekka Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Den är en av dom svåraste sakerna att hitta på hela spelet, men jag ska förklara så gott jag kan. Gå igenom den stora skogen till nordöstra hörnet. Där finns det en grotta du ska gå igenom. När du kommer ut ur den kommer du till en öken och en liten skog. Hugg ner ett av träden i den lilla skogen, det är det trädet som finns ett inåt från vänstra sidan och ett inåt uppifrån. Jag vet inte om det var exakt det trädet, men jag tror det. Annars får du pröva dig fram. Och sluta dubbelposta!! :angry:
Reaper Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Den är en av dom svåraste sakerna att hitta på hela spelet, men jag ska förklara så gott jag kan. Gå igenom den stora skogen till nordöstra hörnet. Där finns det en grotta du ska gå igenom. När du kommer ut ur den kommer du till en öken och en liten skog. Hugg ner ett av träden i den lilla skogen, det är det trädet som finns ett inåt från vänstra sidan och ett inåt uppifrån. Jag vet inte om det var exakt det trädet, men jag tror det. Annars får du pröva dig fram. Och sluta dubbelposta!! :angry: hihi
Eric_H Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Den är en av dom svåraste sakerna att hitta på hela spelet, men jag ska förklara så gott jag kan. Gå igenom den stora skogen till nordöstra hörnet. Där finns det en grotta du ska gå igenom. När du kommer ut ur den kommer du till en öken och en liten skog. Hugg ner ett av träden i den lilla skogen, det är det trädet som finns ett inåt från vänstra sidan och ett inåt uppifrån. Jag vet inte om det var exakt det trädet, men jag tror det. Annars får du pröva dig fram. Och sluta dubbelposta!! :angry: det var ingen dubbelpost.
PCH Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Eric H: Det ouagadougo antagligen menar är att Pekka inte ska göra 2 likadana trådar om samma sak ;)
ouagadougo Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 JA! End of story! Jag har svarat på hans fråga, så sluta skriv!
Rekommendera inlägg