ceasar Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Strategispel: Empire Earth 2. HUR kommer man över vattnet på epok 12 (1942)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har spelet, men vad menar du med att komma över vattnet i epok 12? Kan du inte göra båtar? I så fall ska du väl inte kunna göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Har också spelet...minns inte riktigt vilken bana det är... Men båtar & fallskärmshoppare brukar ju finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Aldrig spelat det så jag vet tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Klarade det själv. Med lite hjälp av "convert"-koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Försök bygga en bro annars :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceasar Skrivet 5 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Pucko, det är för långt för att bygga en bro. Dessutom behövs inte det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Aldrig spelat det så jag vet tyvärr inte. Icey, det där var ett HELT onödigt inlägg. Vet du inte så skriv ingenting. Du försöker bara tjäna FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.