MangaFantast Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Hejsan jag behöver lite tips om hur man laddar upp en pressen bild....jag har bara kunnat ladda upp en bild på hörnet men hur laddar man upp så att alla ser bilden när man mejlar tex. :huh: Vill gärna ha svar snart :D Jag strider för att komma fram till svaret Hjälp mig :medieval: Den som ger mig hjälpen blir min assistens för jag är drottning Manga :kung: :cool: Alltså. Citera
Gäst Beldur Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) Och jag är King Manga <_< Ne men går det inte bra att ha en i hörnet då? Ne men tror att man skrtiver ]Länk till bild[/ IMG (Utan mellanrum) kolla i instruktionerna där man ändrar prezzen. Redigerat 16 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera
Gun Guy Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 Ja du jag har ingen aning heller jag vill gjärna ha hjälp på det med. Men det här ämnet hör nog hemma på fuska.se ämnerna litte högre up bland Webbspel, Fuska mynt och Övriga konsoller. Citera
Gäst Soffan Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 Om jag nu förstår dig rätt så menar du att du inte kan få upp en bild på en figur som ska passa in på hörnet (Avatar Platsen) på din användare. Du får gärna vara lite mer specifik om vad du talar om. Om du ska ladda upp en bild som du kan använda runt om i internet så finns ImageHack.com (tror jag) där du kan ladda upp de bilder du behöver använda på internet. Citera
Gun Guy Skrivet 18 December 2005 Rapport Skrivet 18 December 2005 (redigerat) Menar du så här? Redigerat 18 December 2005 av Gun Guy Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.