PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Nintendogs är jätte bra. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Nintendogs är jätte bra. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Tja jag undrar om när hunden vickar på stjärten är det "Shake" och vad heter vacker tass på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Nintendogs äger ! Jag fick det på julafton och har inte tröttnat nåt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Man tröttnar på det om man inte har tid att spela det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Öhmm ok.. Jag brukar ha mycket tid att spela det iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag köpte mitt för några dar sedan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg