Reaper Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Behöver du hjälp med nåt på cs så säg till mig om det är fel eller om jag ska göra så du blir bättre :S :cool: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Forumet är ju till för dom som vill ha hjälp på cs. Dumma småbarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Hur sätter man in egen spray logga. Finns det en installering för superhero utan att behöva fixa alt manuellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 mina amx plugins funkar inte har läst guiden om hur man gör men funkar ändå inte och vette fön om jag ens är admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Jag fick en installation för amx. Jag bara installerade så funkade alt så perfekt :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Men behöver folk hjälp så skriver dom ju en tråd om det!! Tänk vad folk gör för FM... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Hur Ska Jag göra för att gå in på en bana? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Hur Ska Jag göra för att gå in på en bana? Hall¨å Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Hur Ska Jag göra för att gå in på en bana? ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) 1. Sith lord, posta aldrig mer än en post i rad 2. Sån här tråd finns redan, http://forum.fuska.se/Counter_strike-t52329.html 3. Skapa inte sånna här trådar, om någon vill ha hjälp med nått specielt så gör han/hon en egen tråd om det Redigerat 23 Oktober 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Hur Ska Jag göra för att gå in på en bana? ja du skaffar väl cs sen söker du servers sen dubbel klickar du på den server du vill gå in på och på en server spelar dom alltid på en bana :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag fick en installation för amx. Jag bara installerade så funkade alt så perfekt :). LOL "ok" har du hlserver? ne visste la det metamod? ne just det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg