Koneko Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har sett på tradera och liknande att det finns skinns till GameCub.Någon som vet om det är som ett slags klistermärkte till Gamecuben eller e det en gamecub som har blivit designad så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Skins ska väll vara klistermärken men jag är inte säker, såg att det kommer det till Pokemon XD när man förhandbokar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 17 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ok, tror du det finns en mängder från super smash bros melee? Eller med drakar, vargar och sånt? Skulle gärna vilja ha en med drakar eller vargar på, hoppas de e klistermärken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Den där svarta ringen på toppen av kuben är löstagbar, du kan skaffa andra plattor och sätta ditt dom där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Jag vill ha en trä skin... Redigerat 17 Oktober 2005 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har ett RE4 skin, väldigt läckert! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg