Link93 Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 vet nån hur man kan ficksa exodia lät om ni har hitat en sida från sverige som man kan köpa exodia skika in snälla! :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 tradera.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Ja, vilken köp och sälj sajt som helst =P Själv har man ju en del som man fixk i en booster (som jag fick av en kompis, han blev sååå avundsjuk xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 jag har alla delar utom huvudet och en arm :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Dragonsliar i stockholm köp hella för 280 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub Det finns inget kort som heter balsebub <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Köp Master Collection i någon kort affär så får du huvudet. Jag har alla delar utom vänster ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag har alla delar även om YU-GI-OH! ssssssssuuuuuuuuuuuuuuggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 det finns visst ett kort som heter balsebub!!!det gar ????i attack och ???? i defence och det står att det är som exodias nemesis och gör att man vinner matchen!!!det har förövrigt 12 stjärnor och finns inte i sverige om man inte har varit utomlands och köpt det och sedan åkt tillbaka till sverige och bytit bort det.....*ramlar ihop av syrebrist* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Lägg ner. Det finns inget riktigt kort som heter balsebub. Det du har sett var ett falskt kort, och enligt reglerna får man inte spela med falska kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 va snackar ni om att man har delar? min kusin har ett yugi-oh (eller hur d nu stavas) kort med Exodia.. det står Infinity på attack och defense har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.