E4STMAN Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 efter ett tag när det går dåligt börjar SA suga man börjar fuska och då är det inte roligt längre.Man tröttnar helt enkelt.
Gäst Xain Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Om du tycker GTA San andreas "suger" så behöver du inte skriva det här, för de FLESTA tycker om GTA på detta forum, helt onödig tråd/ämne. PS: "pizzamedost" anmäld.
svenolof Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 gta är det spel man trötnar minst på av alla det är så mångsidigt desutom så är det fortfarande roligt efter att man klarat spelet till skillnad från dom flesta andra spel
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 Efter jag klarat spelet så vandrar jag runt i hela san andreas, fuskar lite och sedan så tar jag ut cd:n, in i fodralen om börjar sammla damm <_<
E4STMAN Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 Om du tycker GTA San andreas "suger" så behöver du inte skriva det här, för de FLESTA tycker om GTA på detta forum, helt onödig tråd/ämne. PS: "pizzamedost" anmäld. vad menar du med anmäld? :(
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 Anmäld pga att du gjorde en onödig tråd.... Sluta fuska så blir det roligare igen...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 gör en ny save o kör utan fusk. då kör du andra gången o kan det lättare. sen kommer du vara bättre när du kommit lika långt som nu.
Bounty_hounter Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Skrivet 29 Oktober 2005 GTA San Andreas äger ju!!!!!! Det är ballt i vilken fal som hells!!! :gitarr:
Desu Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 GTA san andreas är ju det colaste spelet nånsin ju tycker jag och sa suger inte pizzamedost du måste vara skruvad om du tycker det börjar bli tråkigt så kan du ladda när en ban editor eller en färdig bana det finns så du kan göra egna uppdrag också så jag bara säger *tummen up* för san andreas *tummen ner* för pizzamedost ha ha :cool:
mr_mac Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 Fråga? hur skriver man in fusken på GTA vice city
Desu Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 asså nåt kontigt har hänt det har skapats 3 st av samma post som jag posta men jag posta bara 1 om ni tror jag spammar
Rekommendera inlägg