snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Jag har set tevlingar som seger"fixa en cool avatar och du far 400fm",hur gar jag en avatar bild? Redigerat 17 Oktober 2005 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 skaffa ett lämpligt program och lär dig göra avatars! jag gjorde en guide för ett tag sedan... Guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Start>All Programs>Accesories>Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Man fixar inget bra i Paint. Skaffa Photoshop elelr liknande. Sen skaffar du lite grymma brushes sen börjar du lära dig. Då blir dem grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Man fixar inget bra i Paint. Skaffa Photoshop elelr liknande. Sen skaffar du lite grymma brushes sen börjar du lära dig. Då blir dem grymma Jag vet, men man måste betala en viss summa för att få Photoshop, annars måste amn göra saker som jag inte tänker nämna pga av fuskas regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Man fixar inget bra i Paint. Skaffa Photoshop elelr liknande. Sen skaffar du lite grymma brushes sen börjar du lära dig. Då blir dem grymma Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.