Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Fattar inte hur vissa kan vara så korkade, månlandningen var INTE fejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner menar du att vi är amerikaner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 men seriöst... jag skrev det den 27/10 förra året... snacka om bumping... jag menar självklart bland de som bor i amerika... <_< håll dig till ämnet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Månlandningen var absolut INTE fejk flaggan hade ingen ståltråd i den det är pga att det inte finns något luft på månen så när astronauterna tog på flaggan fortsatte den att bete sig som att det blåste. Anledningen att man inte ser stjärnor är pga att det blew för mycket ljus från olika ljuskällor tex solen. Det största beviset på att månlandningen skedde är de stora mångder stenar mm som man fick med sig http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=7547_6 för er som fortfarande tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag tror inte det är en fejk. Om jag får höra någon astronaut/forskare om rymden medge att det är en fejk tror jag på det, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Tycker inte att något som hände för 37 år sen angår oss särskilt mycket. kanske fakeade dom det, kanske inte, än sen liksom? Det går att komma till månen, det är huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Inte fejk austrananten borde ju erkänt efter en lång period eller kommit fram av nån han berätttat för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Förresten skulle det ha kostat mer att fejka rymdlandningen än att verkligen utföra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) det finns nästan inga amerikaner kan man ju säga eftersom att indianerna är igentligen amerikanerna fast det är bara det att dom "vita" döda nästan varenda en ps:xade du idiot förklarar bara dig själv Redigerat 25 Maj 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Efter att ha läst ditt inlägg 3 gånger så börjar jag förstå vad du menar. Innan du har lärt dig använda, punkt, komma och stor bokstav så borde du vara vädligt försiktig med att säga att folk idiotförklarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag tror inte heller det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 japp har inte lärt mig använda komma tecken än, men det är ju det att han idiotförklarar sig,det finns igentligen ingen vit amerikan för att typ alla vita amerikaner härstammar från europa och svarta kommer typ från afrika,dom riktiga amerikanerna finns det inte många kvar av eftersom det var indianer, och dom var typ röda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.