Hoppa till innehåll

Månlandningen


sboy2

Rekommendera inlägg

  • Svar 149
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 månader senare...

Månlandningen var absolut INTE fejk flaggan hade ingen ståltråd i den det är pga att det inte finns något luft på månen så när astronauterna tog på flaggan fortsatte den att bete sig som att det blåste. Anledningen att man inte ser stjärnor är pga att det blew för mycket ljus från olika ljuskällor tex solen. Det största beviset på att månlandningen skedde är de stora mångder stenar mm som man fick med sig

 

http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=7547_6 för er som fortfarande tvivlar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag tror inte det är en fejk.

 

Om jag får höra någon astronaut/forskare om rymden medge att det är en fejk tror jag på det, men inte annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

det finns nästan inga amerikaner kan man ju säga eftersom att indianerna är igentligen amerikanerna fast det är bara det att dom "vita" döda nästan varenda en ps:xade du idiot förklarar bara dig själv

Redigerat av darkdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha läst ditt inlägg 3 gånger så börjar jag förstå vad du menar. Innan du har lärt dig använda, punkt, komma och stor bokstav så borde du vara vädligt försiktig med att säga att folk idiotförklarar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

japp har inte lärt mig använda komma tecken än, men det är ju det att han idiotförklarar sig,det finns igentligen ingen vit amerikan för att typ alla vita amerikaner härstammar från europa och svarta kommer typ från afrika,dom riktiga amerikanerna finns det inte många kvar av eftersom det var indianer, och dom var typ röda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...