Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 om de i somalia fick samma utbildning som de i usa så skulle de vara lika smarta... jämför usa och kanada eller något annat i-land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Eftersom USA är det starkaste landet på alla sätt och vis, och har dominerat världen länge så är de alltså smartast, annars hade de inte lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 då borde ju igentligen britterna vara smartast, eftersom utan dem hade usa inte vart vad det är idag...Är de smartare än romarna som hade halva världen, eller alexander den store som hade minst lika mycket ? Nämn EN människa som från usa som är erkänt intelliget och hur det har hjälpt usa dit de är idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 George W Bush, han är ett geni enligt mig, han har gjort USA till ett bättre land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 visst, han har gjort en del bra saker.... men de gångerna har håller böcker upp och ner, eller har skydden kvar på en kikare ? nä du, den mannen är klok, men något geni är han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Hail to England! Our ancestors! nä, men att USA skulle va världens bästa land håller ja inte med om..sverige é ju 1a..den nuvarande politiken é ju inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Du bor i Sverige väl? USA slår inte allt och alla.Vänskap är viktigare :) Där är en inställning jag gillar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) Från Månlandningen till att Bush är ett geni(hah) .... Själv så ogillar jag Bush ganska mycket... Kanske har jag sett för mycket på Michael Moores filmer, kanske inte.. Men hur som helst MÅNLANDNINGEN ÄR INTE FAKE! Amerikanare är inte smartare än andra, det är bara det att de gör så mycket hela tiden, de är på nyheterna nästan varje dag(terrorist attacker, naturkatastrofer,krig).. Såklart de flesta får uppfattningen att de är smarta och stora, fast det går nog att räkna upp mer ont än gott dem gjort i världen. Redigerat 22 Oktober 2005 av LuddE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag tycker allt de gjort är bra. Och då menar jag allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 allt slaveri också ? eller när de satte japaner i fångläger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 eller när dom kastade napalm över oskyldiga i vietnam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Eller Hiroshima? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.