Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Japan bombade ju sönder pearl harbour. Det var hämnd som USA hade rätt till! Se filmen så kommer du tycka som jag Vietnam muckade gräl, USA gjorde rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag har sett filmen, minst 5 gånger, men inte tycker jag som du....bildar du uppfatning pga en film så, måste jag säga att det är riktigt illa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ja, det var så det gick till. Ger man sig på USA, ger man sig på för mycket och måste straffas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 lol, tror du att det gick till så som hollywood visar det ? de vill ju bara göra en bra film... fråga japanerna så får du en annan historia.... efter attacken så sattes alla (många) japaner i usa i fångläger, helt oskyldiga och civila japaner som alla var amrikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Japsarna dödade oskyldiga amerikaner, USA gjorde rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 dödade de oskyldiga amrikanerna med snea ögon några amrikaner ? nej inte f*n gjorde de det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 va? vad menar du? jag tycker i alla fall att USA inte kan få skulden för hiroshima och nagasaki, det är japsens eget fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 USA, satte många av de japaner som bodde USA i fångläger efter pearl harbour. Glasklart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Då är de ju inte amerikaner. Amerikanen är vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 så, en kille som hade en farfarsfar som var japan, men som har bott i usa enda sedan dess är inte amrikan... och alla de afro-amrikaner som finns där, är inte heller amrikaner ? kanske de är Danskar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Japanerna attackerade pearl harbour för att det var ett hot för dem i krig, var hiroshima ett hot för USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Det kallas för hämnd. De hade rätt att hämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.