Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ja men tror ni inte att det finns minst ettusen människor i iran som har mer IQ än ettusen människor i GB o dom har samma ålder..?? det beror kanske oxo på att i iran o liknande länder,tänker mer på krig man känner sig inte trygg så det påverkar smartheten,i storbritanien e det inte nåt krig elr nåt liknande så då kan man tänka mer på skolan istället för andra saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Som min farsa säger: Värmen gör dem galna... Kanske ligger nåt i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Som min farsa säger: Värmen gör dem galna... Kanske ligger nåt i det varifrån fick han det ifrån.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Han tycker förmodligen (precis som Xade) att alla muslimer är konstiga. Så nu kan vi nog enkelt lista ut varför Xade tycker som han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Han tycker förmodligen (precis som Xade) att alla muslimer är konstiga. Så nu kan vi nog enkelt lista ut varför Xade tycker som han gör. hah..helt sant eftersom i nästan alla ämnen så har han konstiga åsikter så.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det var fejk... Bara en fråga hur är det med solen och skuggorna på månen så ni som inte tror att de va fejk svara mig på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det var fejk... Bara en fråga hur är det med solen och skuggorna på månen så ni som inte tror att de va fejk svara mig på det... vad menar du alltså jag förståd inte ditt fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Det var fejk... Bara en fråga hur är det med solen och skuggorna på månen så ni som inte tror att de va fejk svara mig på det... Tackvare de lampor som asotronauterna använde så syntes der inte. Om du går ur och ställer dig under en gatlykta en kväll så ser du att stjärnorna knappt syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 det var inte fejk... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Tack Guggo de va de ja syftade på... förstår du nu Fusion??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Tack Guggo de va de ja syftade på... förstår du nu Fusion??? jag e inte trög elr efterbliven men jag förstod inte frågan kan du formulera det bättre..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 seriöst... hur kan man tro att det är fejk? skulle USA ljuga för oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.