Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Moms är skatt du betalar på varor du köper. Ex. En big tasty junior kostar 15kr momsen är 25% alltså ca 3kr i skatt <{POST_SNAPBACK}> inte för att vara petig men e momsen inte 3.75 kr avrundat till 4 kr?? inte för att vara petig alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 (redigerat) På kvittot står det att momsen var 3kr Redigerat 14 November 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 På kvittot står det att momsen var 3lr konstig isåfall... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 kanske inte är exakt 25%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 kanske inte är exakt 25%... isåfall skulle det förklara saken.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 allt är dyrt... det är sossarnas fel. eftersom skatten är hög så höjs priserna för att de ska ha råd... ni kanske fattar de kommer sänka skatten... och OM (jag kan tänka lite om) nu de inte skulle göra det så är de i alla fall överlägset bäst i riksdan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 men ifall dom inte gör det som dom har lovat hur kan dom vara bra då..`?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 de tycker inte att alla ska ha samma lön och så... svårt att förklara vad jag exakt gillar men de är mest åt höger i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 de tycker inte att alla ska ha samma lön och så... svårt att förklara vad jag exakt gillar men de är mest åt höger i alla fall vad menar du med att dom inte vill att alla ska ha samma lön..??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 de är långt ifrån kommunister! det menar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 de är långt ifrån kommunister! det menar jag... aha,men å andra sidan menar du då att sossarna e kommunister...*suck* *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.