Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 de är långt ifrån kommunister! det menar jag... för mycket åt det hållet i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 de är långt ifrån kommunister! det menar jag... på vilket sätt..?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 sossarna är mer åt vänsterpartiet än åt moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 sossarna är mer åt vänsterpartiet än åt moderaterna Aha,så ifall jag har fattat rätt så,menar du att vänsterpartiet är likt kommunister??Isåfall hur kunnde vänsterpartiets ledare,Lars Ohly (tror jag) säga att han inte kallar sig för kommunist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 vänster partiet är ett "kommunsit" parti. de vill ungefär samma saker och svaret på din fråga är JA, de är likt kommunister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 vänster partiet är ett "kommunsit" parti. de vill ungefär samma saker och svaret på din fråga är JA, de är likt kommunister Jag betraktar inte detta som ett svar,varför sa Lars ohly att han inte ät ett kommunist,och med tanke på att han är ledare för partiet,då är inte dem likt kommunister och ifall dem var det då skulle dem väl byta ut hela "systemet" och starta om på nytt ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 vänster partiet är ett "kommunsit" parti. de vill ungefär samma saker och svaret på din fråga är JA, de är likt kommunister Nja, det vet jag inte, kommunister é dom.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 detta är inte en politik tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Inte en gnäll tråd heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Alltid, ska Fusion & Xade bråka. Väldigt dålig stil av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.