Gäst tatu Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Fyra underjordiska supervulkaner är tickande bomber!!! Vulkanologer har utpekat fyra hotande supervulkaner i världen, som förr eller senare kommer att få utbrott. Vulkanerna, som döljer sig djupt under jordytan, kommer - om de får ett utbrott - att utplåna allt liv på upp till flera hundra kilometers avstånd. Hela jorden kommer emellertid att påverkas. Ett utbrott förändrar nämligen klimatet påtagligt för många år framåt och banar väg för en ny istid. Förr eller senare kommer en supervulkan att få ett utbrott, som kan lägga kontinenterna öde och fylla atmosfären med aska. Två brittiska vulkanologer har försökt beräkna var och när det sker. Kopierat från illustrerad Vetenskap Nå vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 När kommer det att hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 finns flera tusen sätt att dö på.... detta är ett, varför skulle det hända snart ? tänker inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) JAG ÄR MÄSTAREN ÖVER NATUREN!! Snart skall jag förgöra USA... Snart skall jag spränga USA... Jag kommer att framkalla vulkaner... Flodvågor... Orkaner... Och... METEORER! DETTA VAR ALLT FRÅN MIG!! JAG VILL INTE HA MER UTLÄPP FRÅN USA!!!!!!!! Skoja bara... :P men asså det här var sant... " JAG VILL INTE HA MER UTLÄPP FRÅN USA!!!!!!!! " Redigerat 19 Oktober 2005 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 USA är bästa landet i världen, allt de gör är bra, MER UTSLÄPP FRÅN USA!!! men tror inte på denna vulkan grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 När kommer det att hända? Det står att dom försöker att ta reda på det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 förmodlingen aldrig, den tidningen är en gissnings tidning, man ska aldrig tro på forskning eller vetenskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 det skulle nog vara att förneka fakta som ALLA är överens om (utom xade då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 förmodlingen aldrig, den tidningen är en gissnings tidning, man ska aldrig tro på forskning eller vetenskap Inte tro på forsking eller vetenskap va den datorn du sitter framför nu är skapad av forskning. Nästan allt runtomkring dig var frånbörjan under forsking. Forskare och vetenskaps män gör först en teori om nått(gissning som du sa) sen testar dom om det är sant och om det visar sig vara det så säger dom det till allmänheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Utan forskning skulle du nog inte sitta vid datorn eller internet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 det hade vart bättre... de kan forska hur mycket de vill och tro att de har rätt... men de har fel på flera punkter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 som att gravitations kraften drar saker mot jorden ? eller att allt levande behöver luft? eller att allt är uppbygt av atomer, ? eller att Karl XII blev skjuten ? eller att 1+1 blir 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.