The Balrog Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag tycker judendomen är okej, och skall få utövas..men islam é jag lite tveksam mot..de bombar så mycket, och gör det mot sitt eget folk..Judaran gör det ju inte.. Eftersom jesus var jude, och kristna följer honom, är judendomen närmare kristendomen, än islam något av dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Islam kan inte bomba, det är en religion, inte en person.... ingen som tänker på de kristna terroristerna som bombar osv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Öh, kan du rabbla upp några bombdåd utfört av kristna terrorister? Jag kan väl säga 2 av de 1000..11/9, och gårdagens attentat mot hotellet i bagdad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) 2004 - Gisslandramat i Beslan 2004 - Terrordådet i Madrid 1988 - Attentatet vid Lockerbie 1980 - Bombdådet mot Bolognas centralstation 1975 - Ambassadockupationen i Stockholm 1972 - Blodiga fredagen, Belfast 1944 - Stauffenbergs attentat mot Hitler 1914 - Skotten i Sarajevo + flera till av bla IRA och ETA Nöjd ? 9/11 utfördes av muslimer och bomben i bagdad också Redigerat 25 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 2004 - Gisslandramat i Beslan 2004 - Terrordådet i Madrid 1988 - Attentatet vid Lockerbie 1980 - Bombdådet mot Bolognas centralstation 1975 - Ambassadockupationen i Stockholm 1972 - Blodiga fredagen, Belfast 1944 - Stauffenbergs attentat mot Hitler 1914 - Skotten i Sarajevo + flera till av bla IRA och ETA Nöjd ? 9/11 utfördes av muslimer och bomben i bagdad också Vet, skrev aldrig det... Anser du stauffenbergs attentat mot hitler som ett terrordåd? Okej, då vet jag hur du é då..jag ser det snarare som ett misslyckat uppdrag, och skulle man rabbla upp alla kristna terrordåd, och alla islamistiska terrordåd, skulle den islamistiska listan bli längre det vet vem sopm helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Nja, ett terror dåd var det ju... eftersom han försökte bomba en statschef.... Jo visst... men kag bara sa att det finns kristna terrorister också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag tycker judendomen är okej, och skall få utövas..men islam é jag lite tveksam mot..de bombar så mycket, och gör det mot sitt eget folk..Judaran gör det ju inte.. Eftersom jesus var jude, och kristna följer honom, är judendomen närmare kristendomen, än islam något av dem.. Kan du vara snäll och snacka illa om muslimer :(, jag är själv det. Alltså, al-qaida och dem övriga arabiska terroristerna håller på ända tills dem får Saddam tillbaka. ¨ Det finns ingen utväg. Finns många anledningar dem har sakt i hemliga sändningar: USA och en massa länder snor olja och våra rikedomar från våra länder. Att USA har fått Irak att bli nästan översvämmad av blod, (Det har jag sett själv eftersom jag har varit där... det är förskräkligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 " Kan du vara snäll och snacka illa om muslimer, jag är det" låter inte så bra, eller hur ? eftersom jag är är väldigt öppensinnad så har jag inget emot någon religion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Håller med dig i denna fråga Guggo. Det finns idioter i alla religoner och då menar jag ALLA. Tycker synd om alla muslimer som fått så dåligt rykte pågrund av terrorismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Jag tycker judendomen är okej, och skall få utövas..men islam é jag lite tveksam mot..de bombar så mycket, och gör det mot sitt eget folk..Judaran gör det ju inte.. Eftersom jesus var jude, och kristna följer honom, är judendomen närmare kristendomen, än islam något av dem.. USA har mer användning av det de tar än vad irak har. USA kom för att stoppa galningar där nere, de gjorde rätt. Saddam kommer inte tillbaka, han kommer avrättas (förmodligen, förhoppsningsvis) så Al quaida kan lika gärna ge upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Denna tråd hadlade inte om folkslag utan om "Jordens 4 Tickande Bomber" <_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Seriöst är det någon som tror på det? Det låter för orealistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.