Hoppa till innehåll

Jordens 4 Tickande Bomber


Gäst tatu

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den själv utnämnde moderator och den ack så vise ledaren har talat ! Buga inför herren !

 

Sluta gnäll, rör det dig om vi glider lite off topic ?

 

Jag tror inte att vulkanerna kommer ha ett utbrott

 

Det är ju ett brett ämne ju... som guggo sa så spelar det inte så stor roll...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Perisoreus

Jag vet att vulkanerna kommer att ha ett utbrott, men ingen vet när. Enligt forskarna finns det en supervulkan i Yellowstones nationalpark i USA som vid ett utbrott skulle täcka himlen med aska i åratal. Inget solljus=inget liv. Den har i historien brukat få ett utbrott med 600 000 års mellanrum. Nu är det ca 620 000 år sedan det senaste utbrottet. Även ett mindre utbrott skulle kunna förgöra USA och Canada. Kan inte vänta... Det är synd att Canada är så nära USA för att nu måste kanadensarna lida av att ha amerikaner som grannar.

 

Off-topic (jag ber om ursäkt tatu): Att terrorism existerar bland muslimer är de kristna terroristernas fel: korstågarna. De gick och förstörde många muslimers liv i Mellanöstern. Inte konstigt att vissa människor därför ogillar kristendomen. Vi skulle ju också bli arga på människor som försöker få oss att tro på någon smörja och när dessa predikanter upptäcker att vi inte anser att deras åsikter är värda att lyssna på så börjar de förstöra vårt samhälle i sin desperation.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

" Kan du vara snäll och snacka illa om muslimer, jag är det" låter inte så bra, eller hur ?

 

eftersom jag är är väldigt öppensinnad så har jag inget emot någon religion...

 

jAG MENAR KAN DU VARA SNÄLL OCH SLUTA SNACKA SKIT OM MUSLIMER ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med dig i denna fråga Guggo. Det finns idioter i alla religoner och då menar jag ALLA. Tycker synd om alla muslimer som fått så dåligt rykte pågrund av terrorismen.

 

Jaså, om du menar mig så är du själv det.

Om ni visste det så säljer Irak olja till övriga arabländer omkring sig, och om bush letar efter olja så får han hitta en egen oljekälla eller köpa det ! Inte själa det. Dessutom så får ni inte blanda in hela islam bara för några grupper beter sig illa, dessutom så krigar al-qaida eftersom dem vill få bort USA för att dem sprider blod och stjäl rikedomar från mellanöstern.

 

Och varför har Sverige börjat åka nu till Afganistan ?? Jo, för att dem tror att dem ska hämta rikedomar och bli mäktiga som USA >_>.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...