Dezen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 När jag sitter och spelar så flippar datorn ut och låser sej skärmen blir svart tangentbordet funkar ej ljuden försvinner musen flippar ut och datorn låser sej så man måste dra ut sladden.. nån som vet va det kan bero på? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Händer det här med alla spel eller bara med ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Alla och på sista tiden har det börjat hända när jag e inne på msn skickar filer lyssnar på musik och kollar på nån grej på nån hemsida också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Vilken hårdvara har du i PCn? Det låter lite som drivrutinskonflikter eller något liknande. Kan bl.a. vara grafikkortet som flippar loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Vad e hårdvara e det windows och de eller? intel pentium eller? Jag suger lixom på data grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) minnet är 47 gigabite vet jag iaf Räknas intel pentium som hårdvara för det har vi intelpentium 4 iaf.. Hur ser man grafik kortet? Redigerat 20 Oktober 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 tänk om någon har hackat din dator!? spooookie! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Datan laggade srry ;) Redigerat 20 Oktober 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Har ett program som slänger ut folk som kommer in bakvägen så det e lugnt iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 start>kör och skriv dxdiag och ta screenshot och länka bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Här har du det Edit: bilden kom inte med ska lägga upp den.. http://img459.imageshack.us/img459/8188/20vp.png Redigerat 21 Oktober 2005 av Desen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 minnet är 47 gigabite vet jag iaf Räknas intel pentium som hårdvara för det har vi intelpentium 4 iaf.. Hur ser man grafik kortet? Minnet och hårddisk är inte samma sak. Minnet kallas också arbetsminne och är samma sak som ramminne. Det minne du pratar om är hårddisken, (troligtvis en raptor på den sizen...) Bilden som du la upp visar knappt ngt, den visar i stort sett bara din processor, minnet och lite till... Tror dock inte det är fel på hårdvaran. Det låter som virus eller spywares. Prova att köra en scan. Det kan också vara ngt hårdvaro strul, men jag tycker inte det låter som graffet, snarare nätagget, eller moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.