Dezen Skrivet 21 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag har scannat efter virus skit mycket men det hittar inget.. Och det andra du snacka om fatta jag noll om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 kör en system åter stälning det kommer alltid med lite såna cd skivor graf kot´rtet kan man ofta se på egen skaper gi bara in där man ändrar bakgrund fast tryck på en annan flik som heter instälningar sen på avanserat i den popuprutan står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Tror dock inte det är fel på hårdvaran. Det låter som virus eller spywares. Prova att köra en scan. Det kan också vara ngt hårdvaro strul, men jag tycker inte det låter som graffet, snarare nätagget, eller moderkortet. Virus kan jag tro på..men ABSOLUT inte graffet eller nätagget. Först och främst: Skaffa nyaste virussignaturfilen som finns till ditt antivirusprogg. Om det nu skulle vara moderkortet...kolla upp tillverkarnas hemsida och se efter om det har släppts nyare version(er) av BIOSen...isåfall: UPPDATERA!....liknande buggar som du beskriver finns oftare än man kan tro i BIOSen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Eller så kör du det lätta sättet och formaterar hårddisken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag fattar ju mycket :P Men jag kom på att jag hade missat en skit viktig detalj! jo när man har hållit på och dra ut sladden skit länge så funkar det hurlänge som helst ända tills man stänger av datorn eller låter den stå i typ 5 timmar orörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag har hatt virus en gång då stängde allt ner sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Idag crasha datorn när jag virus sökte! Asså snart tar jag isönder datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Idag crasha datorn när jag virus sökte! Asså snart tar jag isönder datorn! Mmm...då kan det ju vara ett eller flera virus som har smittat systemfiler o dylikt. Isåfall är det bäst å köra ett dosbaserat virusprogg eller liknande från bootbar diskett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 vad är det??? Fresten så crashar den bara när man har typ 4-5 program eller ett spel igång.. Och när man har datt ut sladd j*vlen(typ 100ggr) så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Ursäkta att jag startar upp min gamla tråd igen men jag behöver hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Andra gången jag startar upp denna men jag måste ha hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Formatera om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.