Klara_Stjarnljus Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 jag har fastnat på mission 5, när man ska ha tag i Ken Willard. Jag har pratat med Robbie Light, accepterat att ha den där festen för honom, men sen, när det står i alla walktroughs jag har letat i innan jag kom hit, att Jenny ska säga hur man kontaktar honom... så händer ingenting. Jag har letat efter spelmanus eller vad som helst, men hittar ingenstans där de inte tar för givet att man vet vad Jenny säger att man ska göra... Dessutom har jag varit korkad nog att spara efter konversationen, eftersom jag tänkte att det kanske kommer strax då, det man ska få reda på... Och innan dess har jag inget save sen mission 3 eller nåt... Okej, jag må vara dum, men jag behöver hjälp! Nån som har spelat igenom den delen och har lust att hälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag klarade det själv, men tack för hjälpen.................. Var liksom en av anledningarna till att jag gick med här, trodde folk hjälpte varann :( men jag trivs ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Är ju flest barn här, tror inte barn spelar playboy spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 ja det jäljs ju ändå i game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.