PhenomII Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 kan ni berätta hur man startar om nitendogs? ps: vilken hund är bäst i diskus på chivaua och friendes för jag tog fel hundar? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Så vitt jag vet så kan man inte starta om Nintendogs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Så vitt jag vet så kan man inte starta om Nintendogs... Då var det inte mycket du vet.JAg letar efter koden nu gör EDIT när jag hittar den. EDIT: OK Hittade den inte men när du ser Nintendo loggan i början så ska du trycka på alla knappar samtidigt. Redigerat 21 Oktober 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det finns i nintendogsinstruktinsbok sida 41 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg