Th3 Sh@dow Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men jag tänkte att det var ett pm men jag skrev där när jag skulle skriva okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 nån som sett alla/eller många av Jason filmerna/Freddie Krueger filmerna? sett nåra me freddie å nån me Jason... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men jag tänkte att det var ett pm men jag skrev där när jag skulle skriva okej Ogillar såna som avslöjar vad som händer i filmer. Nej förresten, jag hatar såna. Inte ogillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag tyckte filmen var sådär.har sätt bättre.tycker att när jason går solo och dödar e bättre.och trunks jag har sett alla terror på elm street och fredagen den 13e om du ville veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Har sett Fredagen den 13.e Del 3, 4, 5 & Jason X... Har sett fram emot Freddy vs. Jason länge, men nu vet man ju redan vem som vinner så vad finns d för vits att se den nu :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 rätt åt dig apan.. ;) _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 den går ändå och se....jag har sett den jätte många gånger och vill fortfarande se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 rätt åt dig apan.. ;) ??, vem ffs menar du .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Tss.. Bortförklaringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 apeboy = apan, min så kallade kusin.. :D _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.