Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 När det väl utlyses rikslarm om det (eller liknande) lär iaf jag sluta äta kyckling... eller fågel i allmänhet. Vad gäller vaccinet... Sverige är ett rättvist land där alla har lika rättigheter och är lika mycket värda. Därför, när man får höra talas om fågelinfluensan så importerar man vaccin så det ska räcka till våra underbara "höjdare", kungahuset, politiker osv så iaf de överlever OM det nu kommer till Sverige - vilket man ju visste att det antagligen skulle göra och vilket det ju redan har gjort, men det tystas så klart ner så vi inte får panik. Det vore ju synd, det är ju val nästa år... Hurra för Sveriges gigantiskt intelligenta förberedelseförmåga!!! <_< Det är riktigt uselt att alla har lika rättigheter. Vissa är mycket bättre än andra, så är det. Det finns för mycket rättigheter och för få skyldigheter. Men man ska inte tro på fågelsmitta grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Alltså, brara man tillagar det ordentligt så är det ingen fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Många i min skola slutar och äta kyckling, jag gör det med. Det är ganska små risker att man får in en fågel som är sjuk, fast jag tar ej risken. Nice, man kanske inte vill dö tidigt. Och specielt inte smärtsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Lev farligt, dö ung. Så ska de vara. Var inte feg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag är inte rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 bra, tror det mer är påhitt... man ska aldrig tro sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Du tror ju att alla virus och bakterier bara är ett påhitt an Alla miljoner forskare som lägger ner obeskrivligt mycket pengar på att undersöka dem och ta fram vaccin. Allt bara för att skoja mes oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 jag vet att det finns virus och bakterier, hur kan man tro på sånt? det jag menar är att frågor där vetenskap/religion möts är jag 101% för religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 aha... även om det inte är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 det är sant, religion går före! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 enligt vietameniska forskare,har viruset muterats så att det kan enklare smitta däggdjur dvs människor osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jaså? Jag orkar inte bry mej, om det hela, varför skulle man gå nära fåglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.