Hoppa till innehåll

Fågelinfluensa


nico

Rekommendera inlägg

När det väl utlyses rikslarm om det (eller liknande) lär iaf jag sluta äta kyckling... eller fågel i allmänhet.

Vad gäller vaccinet...

Sverige är ett rättvist land där alla har lika rättigheter och är lika mycket värda.

Därför, när man får höra talas om fågelinfluensan så importerar man vaccin så det ska räcka till våra underbara "höjdare", kungahuset, politiker osv så iaf de överlever OM det nu kommer till Sverige - vilket man ju visste att det antagligen skulle göra och vilket det ju redan har gjort, men det tystas så klart ner så vi inte får panik. Det vore ju synd, det är ju val nästa år...

 

Hurra för Sveriges gigantiskt intelligenta förberedelseförmåga!!!

<_<

 

Det är riktigt uselt att alla har lika rättigheter. Vissa är mycket bättre än andra, så är det. Det finns för mycket rättigheter och för få skyldigheter.

 

Men man ska inte tro på fågelsmitta grejen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Många i min skola slutar och äta kyckling, jag gör det med.

 

Det är ganska små risker att man får in en fågel som är sjuk, fast jag tar ej risken.

 

Nice, man kanske inte vill dö tidigt. Och specielt inte smärtsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...