The_best Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 hej, jag ska köpa ett nytt spel nu , men jag vet inte om jag ska köpa driver 3. är det lika bra grafik som det är bå xbox. funderar också på flatout, är grafiken bra och är det värt att köpa. spiderman 2. är det roligt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Flat out är mycket roligare än driver 3...Och spiderman 2 är inte kul. ps driver 3 är inte så mycket bättre på på X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Köp SW Battlefront. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Köp SW Battlefront. håller helt o hållet med!! de e verkligen värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Driv3r e inte så bra tycker jag men jag kan starkt rekomendera Burnout Revenge de e as bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 jag har spelat burnout 3 och det var tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 jag har spelat burnout 3 och det var tråkigt Venta tills Ratchet deadlocked kommer utt eller venta tills Jak x kommer utt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 jag vet inte om dom har bytt namn på Ratchet Deadlocked för det kommer ett spel som heter Ratchet Gladiator.. köp in Driv3r alltså Driver 3 det är ett av dom sämsta spelen jag har kört.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Alias! Det är kul. Man kan ta strup grep. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 jag vet inte om dom har bytt namn på Ratchet Deadlocked för det kommer ett spel som heter Ratchet Gladiator.. köp in Driv3r alltså Driver 3 det är ett av dom sämsta spelen jag har kört.. I England kommer det hetta Ratchet Deadlocked men i Sverige vet jag inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Star Wars BattleFront 2 ska du ju köpa när det kommit ut(eller har det redan kommit ut?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 skit i driv3r, köp LA Rush istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg