Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

mitt bf2 hade problem med att ansluta till rankade servrar, så jag fick rekomendationen att tanka senaste patchen.... nu funkar inte min cd key istället, jag har ring till ea support flera gånger och de säger att några versioner råkade bli korrupta så att de gör att cd-keyn blir ogiltig. Och att det inte fanns något de kunde göra utom att rekommendera mig att köpa ett nytt spel och prova med patchen igen ! Det värsta var att den här patchen var nerladdad från deras hemsida. Visst är det dåligt av ea att lägga ut grejer som förstör spelet på sin egen hemsida ?!

Gäst Johan3043
Skrivet

ja jävligt dåligt :angry:

Liksom dom kan ju bara inte säga att du ska köpa ett nytt!

Dom ska ju betala det i så fall!!!!

• 2 veckor senare...
Skrivet

funderar på att ringa KO och säga att han f*n får fixa en ny cd key till mig. Men hur f*n kan EA lägga ut korrupra patchar på sin sida ?! Skall nu även ringa och fråga om problemet löser sig om man köper den snart utkommna expansionen (och då får en ny cd-key)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...