Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 mitt bf2 hade problem med att ansluta till rankade servrar, så jag fick rekomendationen att tanka senaste patchen.... nu funkar inte min cd key istället, jag har ring till ea support flera gånger och de säger att några versioner råkade bli korrupta så att de gör att cd-keyn blir ogiltig. Och att det inte fanns något de kunde göra utom att rekommendera mig att köpa ett nytt spel och prova med patchen igen ! Det värsta var att den här patchen var nerladdad från deras hemsida. Visst är det dåligt av ea att lägga ut grejer som förstör spelet på sin egen hemsida ?! Citera
Gäst Johan3043 Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 ja jävligt dåligt :angry: Liksom dom kan ju bara inte säga att du ska köpa ett nytt! Dom ska ju betala det i så fall!!!! Citera
Spaghettin Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 Här kan du nog få hjälp Rätt jobbigt att man måste göra massa saker för att få ett spel att fungera.. Citera
xiaoxiang Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 Meh, ifall du köpte spelet så är EA skyldiga att få det att funka, om det är ett problem med spelet, dock inte om det är datorn lr nått annat det är fel på :S Citera
Guggo Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Oktober 2005 Här kan du nog få hjälp Rätt jobbigt att man måste göra massa saker för att få ett spel att fungera.. tack ! skall prova det någon gång Citera
O_2 Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Själva spelet battlefield 2 e ju inte skräp bara därför.. Citera
Guggo Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Skrivet 1 November 2005 funderar på att ringa KO och säga att han f*n får fixa en ny cd key till mig. Men hur f*n kan EA lägga ut korrupra patchar på sin sida ?! Skall nu även ringa och fråga om problemet löser sig om man köper den snart utkommna expansionen (och då får en ny cd-key) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.