the game master Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 namn:kevve level:25 str:61 def:30 speed:16 magi:0 rupees:864681 armur:mthril armour vapen:calcite sword sköld:calcite sheild och lite annatXD hoppas nån kommer in snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Okej tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Ursäkta men när jag skriver /fps så kommer det upp FPS:16 i lia färg. Vad är fps?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Kan nån säga hur man använder magier???? jag köpte en great fire ball, men jag vet inte hur man använder den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Namn: IKKE SÄGA :D Lvl: 124 (snart 125) STR: 255 DEF: 150 SPEED: 1 MAGI: 0 Armor: Relith's Shadow Shield: Relith's Protector Vapen: Relith's Warbringer Rupee: 17mille just nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Ursäkta men när jag skriver /fps så kommer det upp FPS:16 i lia färg. Vad är fps?? Frames Per Second. Vet inte exact vad det är men... har du låg fps så kommer det börja laga :P Quazar: tryck use på magin sen gå in i Magi (lr vad det heter) sen trycker du på cast spell, har du för låg magic lvl så kan du inte använda spellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Tack, men för mej är det oxå svart i rutan till vänster :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) det är nog nått fel på den filen :( Redigerat 28 Oktober 2005 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Heter Coojo lvl 24 firelink Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Någon som behöver hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 nu funkar spelet inte längre nu kommer en sån här skylt upp : en sån här det funka förut vet nån vad felet är? jag har testat med att av installera och isntallera igen men samma skylt kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 nu funkar spelet inte längre nu kommer en sån här skylt upp : en sån här det funka förut vet nån vad felet är? jag har testat med att av installera och isntallera igen men samma skylt kommer upp. ladda nerr det senaste zolr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.