Brawler Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) Jag började spelet igår när jag läste det här forumet. Namn:Liiink Lvl:20 Ras:Wooden Link Diamond armor,diamond sword + shield. Sen har jag nåt med 400,000 Rupees som en kille gav mej. :D Just NU kan jag inte komma in det står nåt om server.. -.- Redigerat 29 November 2005 av Link127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Japp det står att serven är nere tråkigt :( jag är också lvl 20 :D fast ras firelink namn: Samwise Gamgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Servern är nere nu. Jag som just tänkte spela! :( Xogaze tog alla mina saker också. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Hoppas att det funkar imorgon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 f*n det funkar inte idag heller =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 visste itte äns att man kunde spela online på zelda :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Jimpa_93: Nej jag vet det är tråkigt :( Officer_Joey: Det är inte Nintendo som harr skapat "zelda online" det är några som har gjort en s.k. skolprojekt, men visst man spelar zelda online. Redigerat 30 November 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Servern nere TRE dagar i rad!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 (redigerat) :( Men det är inget att göra åt den funkar nog imorgon EDIT: Nehä funkade inte idag heller :( Redigerat 2 December 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 f*n asso dom kan ju i alla fall skriva hur long tid uppdateringen ska ta!!! annars hoppas man bara det är bättre om man vet man känner sig säkrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jaa håller med men det kommer ju typ funka på måndag eller nått .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firebolt Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^. Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"! http://zolr.blackrock.se Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god. Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet. Hur gör man när man har laddat ner det da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.