Worfox Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 YESSS ÄLSKAR DET SPELET!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Testade det, måste säga att det var ganska värdelöst. Men med lite förbättring så blir det väl kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Det ska jag testa nu :D *slarvläst* Redigerat 2 Maj 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 (redigerat) JAAAAAA!!! ska ladda ner de igen.. jag tog bort de edit: man måste ju göra en ny acc.. :( Redigerat 3 Maj 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 kan man får några screenshot på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 servern är ju nere igen.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag kan inte ladda ner det, det står: -- Game Client -- Check the forum! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worfox Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 gå in på forum regga ett forum-acc då står det downloads tryck där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 worfox glöm inte att du är skyldig mig pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ingen som kan lägga upp en screenshot så får jag se hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) när man reggat sej på forumet kan man välja download men det står: It's an older version ska jag ladda ner det elelr e de nåt annat? :blink: Redigerat 6 Maj 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Servern är nere nu =(, jag som har läängtat efter att få spela det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.