ELF Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Man kan ju bli bortförd om man ligger och tittar på stjärnorna. Jag kom på en sån himmla bra idé. Om man skulle glömma bebisen ute så skulle det kunna komma ett UFO om man har otur och ta med sig bebisen. Efter en eller två dagar så kommer ufot tillbaka och lämnar en av deras bebisar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Nähe ! funkar det ? tar dem bebisen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Ne det kan de inte, men det skulle kunna göra nästa the sims spel med den funktionen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Nja, tror inte det :P e bra som det e :P genom att farsan blir bortförd o sen gravid :P tror min trännade ihjäl sig xD (skyllde på det, han, ja, fick möta min vrede xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg