Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 jag skulle gärna vilja prova "rymd-bananen" som den kallades.. jag skulle gärna vilja prova "fjärrkontrollern" till wii, som den kallades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 kunde göra det snyggare tycker jag när det kostar så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Haha den är ruskigt ful om den ser ut sådär. xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< Handkontrollen kommer faktiskt se ut såhär: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< nej den kommer ej se ut så dom ändrade igen :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag ser inget fel med konsollen kontrollen såg väl inte riktigt normal ut precis :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< Den kommer se ut som på den bilden, min kompis har testat PS3 och den ser ut så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< kul. aftonbladet är de enda i sverige som har testat ps3:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< Aftonbladet är verkligen inte de ända i Sverige som testat PS3, man kunde tillex. i torsdags testa PS3 i Malmö på Sony Center. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 jag tycker inte den är så ful isåfall handkontrollen <_< ojj mitt fel den artiklen jag läste var ganksa gammal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tycker att det är häftig design, men alldeles för många nackdelar för att man ska köpa konsolen. Detta är mest på grund av det skyhöga priset, spelen m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Sony kanske inte satsar på folk under 14 som ändå inte har råd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg