von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Hej Hej! Ville bara säga att Xbox 360 kommer att äga allt som kommer att komma på spelmarknaden. Jag ville bara kolla era åsikter! Herr'å! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Håller fullt med men jag vill ha lite fakta om det.. :( P.S ida försökte min kompis lura mej att det bara skulla ha live på x-box 360 LOL!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Jo, jag vet inte vad för fakta du vill ha men jag kan säga att: I orginal utbudet för 4000 spänn (399 euro)kommer följande att vara med: *Xbox 360 (som om man inte listat ut det, lol) *Xbox live silver (mer fakta nedanför) *avtagbart skin (man kommer att kunna ändra sin xbox 360:s utseende! *Xbox dvd kontroll * plus lite annat som jag inte orkar skriva. Angående xbox live silver: Silver låter en att skaffa en identitet på xbox live, där man kan chatta etc. etc. OBS! Man kommer inte att kunna spela på xbox live silver! (Det är gratis) Angående Xbox live gold (!): Samma saker plus att man kommer att kunna spela online oxå. I Xbox Live Gold kommer oxå lite annat som inte finns i silver utbudet att finnas med. (Tillgängligt för 599:- per år) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Vet du nån webbsite där man kan kolla lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 (redigerat) Ja: xbox.com samt xbox360.com , den sista är mest en visningssida. Jag gjorde adresserna till länkar för att vara praktisk. Redigerat 24 Oktober 2005 av von kluth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag tror inte konsolen kommerbli så superbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag tror inte konsolen kommerbli så superbra. Men det tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Vet du nån webbsite där man kan kolla lite? här är en ver av x360 http://www.webhallen.com/prod.php?id=46042 och sen finns det en vanlig ver också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Ja det kommer det att göra. Xbox Live Big time!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Den kommer att äga! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Man ska ju chippa annars är det inte kul...och det kan man inte med 360 tror jag :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Den kommer att äga! :cool: kan man chippa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg