ELF Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag tycker kontroll är bra. Fast det är ju sammtidigt dåligt. De är så sega på det programmet. Som till exempel när de resencerade James Bond: Roughe Agent till xbox tro jag det var. Då sa det att stryrningen var dålig. Svårt att sikta :blink: :bah: :meddum: Jamen vad tror de. Det är ju självklart att det är svårt när man inte har en mus....... Vad efter man kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Äntligen har dem ju bytt programledare iaf.. Men att rösten fortfarande säger konsåål är irriterande.. Jag brukar titta på när det är reklam i Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Hon som e programledare på kontroll jobbade på Extraliv på tv400 förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.