Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) *Om den finns fler som gillar detta spel. Hatar det. -_- För att klå din kompis kan du: 1. Koppla ur hans kontroll. 2. Knocka honom så han svimmar medans du spöar hans SSBM karaktär. Redigerat 10 November 2005 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Shit vilket bra tips! O.o Det måste jag göra på min fega kompis nästa gång :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 *Om den finns fler som gillar detta spel. Ja, vad gör man inte för att vinna :P:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Äta mormors bullar? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Äta mormors bullar? :) Tror de bara funkar om kompisen spelar som Fox. :blink: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 men skicka hit en film där du visar när du möter en på lvl 9 ska vi se om du är så bra jag kan nog slå dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Man bevisar absolut ingenting genom att slå en lvl 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 njo kanske inte men man ser om du dödar han lätt eller har problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orpon Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Hej!Kirby är ju självklart den bästa nybörjar gubben, och om du vill garantera seger (dock lite fuskigt) så tycker jag att du ska ha Kirby, äta din kompis och spotta ut honom utanför kanten :evil: :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 link e lättast att köra med, så kör med link om du vill klå din kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Då hoppar man ju bara upp igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 njo kanske inte men man ser om du dödar han lätt eller har problem? Det bevisar ändå inte om man är bra eller dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg