Cyper Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ska vänta tills Ps3 kommer ut, blir kraftfullare än 360. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Och Microsoft har givit oss extremt påökta fakta om att ”Xbox 360 kommer att ha väldigt många skydd mot chippning, piratkopiering, fickpingis och annat oknytt”. Nej jag tror inte det, mycket av det du läst är inte sant. Xbox 360 och PS3 tror jag ska vara väldigt jämnlika. Xbox 350 ska jag ha iallafall! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Ska vänta tills Ps3 kommer ut, blir kraftfullare än 360. :) Hur vet du att den blir kraftfullare? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Haha, jag ska köpa 360, fattar va du mena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Ska vänta tills Ps3 kommer ut, blir kraftfullare än 360. :) För att jag har sett Xbox ''systemet'' och Ps3 ''systemet''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Ska vänta tills Ps3 kommer ut, blir kraftfullare än 360. :) Det är sant att PS3 kommer vara kraftigare. Dom vann den här gången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Det e ju knappt nån skillnad man tänker ju på vilka spel det finns.. Och sen kollar man ju på ps3 kontrollerna som e as fula! Lätt x-box 360! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Men en konsol behöver väll inte vara roligare bara för att den är kraftfullare? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Men en konsol behöver väll inte vara roligare bara för att den är kraftfullare? :mellow: Joo.. Beror på hur man jämför. Att jämföra en ps1 med Xbox så fattar man, men ska jag vara ärlig så lär knappast ps3;an vara så j*vla mycket kraftigare än 360. Sedan är det upp till en själv hur det är med kontroerna m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Playstation 3 är nästan 2 gånger starkare än microsofts Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 17 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Ska förhandsboka på "Game" på söndá, kommer också köpa "King Kong", verkar roligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 jag ska faaan köpa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg