ceco Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 vart kan man köpa psp med 1,5 till internet , lr vad man menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Vad menar du? Du kan köpa en 1.5 på blocket om det var det du undrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Vad menar du? Du kan köpa en 1.5 på blocket om det var det du undrade Alltså, allvarligt, man köper väl för tusan inte en PSP på blocket? Då är man väl inte lite dum eller? Ska man ha den i sin hand samma dag tryggt och säkert ska man köpa den på onoff. Har ni aldrig hört talas om ordet Blocketbluffare? Men jag har ändå köpt en nu. Men jag uppgraderade den till 2.50 samma dag. Är bättre tycker jag... Nu vet jag lite bättre eftersom dom på thesims2.se verkar ha bättre koll på sånt här än fuska medlemmarna har! //Har aldrig i mitt liv köpt något på blocket.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 hahaha skulle jag köpa en så skulle jag köpa den på tradera ;) det är lite billigare där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag köpte min på blocket. 2200kr då fick jag Japansk PSP 1.5 UTAN DÖDA PIXLAR!!! Powerpack Spelet Lumines Att köpa på blocket är visst säkert. Jag åkte in till den jag köpte maskinen av i Lund och fick prova och spela lite och sen gav jag han pengarna och jag fick PSPn.. Du ska iofs aldrig få den skickad hem till dig då det svenska Postverket inte är att lita på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag köpte min på blocket. 2200kr då fick jag Japansk PSP 1.5 UTAN DÖDA PIXLAR!!! Powerpack Spelet Lumines Att köpa på blocket är visst säkert. Jag åkte in till den jag köpte maskinen av i Lund och fick prova och spela lite och sen gav jag han pengarna och jag fick PSPn.. Du ska iofs aldrig få den skickad hem till dig då det svenska Postverket inte är att lita på! Så du har en 1.5:a du? Det har jag med. Om du behöver hjälp me nått så fråga mig.Förresten har du "luarat " psp:n så att det är 2.01 fast det är 1.5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag är fortfarande arg på att jag har missat det där med att lura pspn, istället uppgradera jag från 1.5 til 2.0, awwww(när jag köpte burnout legends..). Jag hade massa snes spel på den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag är fortfarande arg på att jag har missat det där med att lura pspn, istället uppgradera jag från 1.5 til 2.0, awwww(när jag köpte burnout legends..). Jag hade massa snes spel på den :( Man kan nergradera till 1.5 från 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_gbg Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Man kan köpa en helt ny 1.5:a på www.Dvdirect.net till samma pris som en vanlig psp, den vita får du för 2å5 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg