Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 e diablo ett bra spel? vilken lvl kan man ha som högst? e det banor? kan man lira online? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 e diablo ett bra spel? vilken lvl kan man ha som högst? e det banor? kan man lira online? :?: japp skit bra :mrgreen: man kan ha LVL 99 som högst :D nej det är inte banor precis det är så kallade "act's" världar ungefär :? JAPP man kan lira online på battle.net skit kul asså 8) ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 verkar vara ett roligt spel! kan man vara olika sorter? typ knight och druid och sånt? och hur många acts finns det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 det finns 4 acter, men om man köper tilläget finns det 5... :mrgreen: mm... precis... man kan vara paladin = riddare sorceres = häxa (ungefär) barbar = barbar necromanser = en sån som kan göra skellet m.m. amazon = krigarkvinna tilläget L.o.D Druid = snubbe som kan ha djur te.x. björnar, varg o sånt assasain = Ninja (lönnmördare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Okej... snällt att du förklara! men vad händer om du går upp i lvl? hur får du magi och så? går man upp i typ axe fighting eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ojjojj... om man fr en lvl så får man 5 stat points och dom kan man lägga på mana, liv, styrka och "så att man kan använda pilbågar"(glömt vad det heter) sen får man en skill varje lvl också och en skill är typ MAGI sen får man välja vilken magi man vill ha 8) :D :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Okej det räcker med beskrivning om spelet nu... ...jag har bestämt mig, jag ska köpa det!!!! tack så mycket! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 :mrgreen: va bra :mrgreen: det kostar bara 200:- och tilläget kostar också 200:- iallfall här jag bor... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 annars kan du ju kolla på. http://www.blizzard.com/diablo2exp/ där står allt.. på engelska. här är en svensk sida. www.diabloii.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hmm vilket spel pratar du om diablo eller diablo 2 det han har skrivit om är 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag gillar inte diablo min bror är besatt av det han har klarat det jätte många gånger och spelar fort farande men min favo är hon som kan om hära magi grejerna har bara spelat en timma ungefär med min bror men han säger att man blir beroende av det efter fem minuter. /Elle889 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ah för Diablo 1 så är länken http://www.blizzard.com/diablo/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.