Dillen26 Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 hej..En dag när jag spelade så hade jag fusket så man hoppar jättehögt då stog jag innne i ett hus som man kan spara i...I Las venturas tror jag det va ! mm jag hade även en falskärm mm då ställde jag mej i ett hörn så hoppade jag då kom jag typ ovanför bottenvåningen som att det var en övervåning men kolsvart sen gick jag en bit så föll jag VRÅL LÅNGT sen stog det OPEN YOUR PARACHUT så då gjorde jag det då landade jag på nått ställ edär det var en massa hus o vägar men kolsvart runt omkring jag provade att fuska till en Fyrhjuling men det gick inte men sen prova jag Jetpack o de gick så flög jag rund sen efter ett tag då började gubben bara gå i luften helknäppt jag var liksom under hela Vanliga GTA världen vrål fränt men konstig ! :o Har det blive s¨för någon aver nån gång ?Det var vrål :cool: t:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Inte för mej!! Jag har inte provat... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 hehe 1.gå till gymet i los santos 2.ställ dig lite höger om dörren 3.gör jetpack fusket 4.flyg upp Va de detta ställe du kom till? de va så man skulle göra sen kommer jag inte riktigt ihåg vart man skulle flyga så man kom till liberty city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 hej..En dag när jag spelade så hade jag fusket så man hoppar jättehögt då stog jag innne i ett hus som man kan spara i...I Las venturas tror jag det va ! mm jag hade även en falskärm mm då ställde jag mej i ett hörn så hoppade jag då kom jag typ ovanför bottenvåningen som att det var en övervåning men kolsvart sen gick jag en bit så föll jag VRÅL LÅNGT sen stog det OPEN YOUR PARACHUT så då gjorde jag det då landade jag på nått ställ edär det var en massa hus o vägar men kolsvart runt omkring jag provade att fuska till en Fyrhjuling men det gick inte men sen prova jag Jetpack o de gick så flög jag rund sen efter ett tag då började gubben bara gå i luften helknäppt jag var liksom under hela Vanliga GTA världen vrål fränt men konstig ! :o Har det blive s¨för någon aver nån gång ?Det var vrål :cool: t:D Du kom till Bluehell, bara en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Det finns en liknande bugg i ett hus Ungefär det huset som madd dog har ett safe house nära det på ett av fönsterna så kan man gå in och när man går en bit ramlar man ner och flyger sen kommer det en ruta som det står LOADING sen kommer man ut på gatan nedanför huset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg