E4STMAN Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Nån som vet nå bra och realistisk krigs-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 brothers in arms road to hill är ett kul krigar spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Counter-Strike är både realistiskt och bra, så det rekommenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Counter-Strike är både realistiskt och bra, så det rekommenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Full Spectrum Warrior är bra... Call Of Duty 2 kommer väldigt snart. Demot var bra, jag tror det blir en höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 CoD tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 25 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 nåt mmo krigs spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) EDIT. Råkade trycka på quote istället för edit, shit vad jag e trött Redigerat 25 Oktober 2005 av Serpent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 BATTLEFIELD 2 ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Batllefield Vietnam är också roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Det som är dåligt med nyare krigs-spel det är att dom kräver så bra grafikort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Counter-Strike är både realistiskt och bra, så det rekommenderar jag. counter-strike e inte ett realistiskt spel -.-' jag rekomenderar battlefield2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.