Scelecon Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Vad är det egentligen som är så roigt med runescape? Jag har tästat det och det var det sämsta spel jag har kört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 att komma upp i lv och göra alla uppdrag... de beror ju lite på vad man själv tycker om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Det klart det suger om du bara "TESTAR" en halvtimma.. DU ska lära dig spelet, Spelets grundes OSV DET STAVAS TESTA INTE TÄSTA ROLIGT INTE ROIGT ditt svenska 2 barn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 om man kört från början innan dom byte och gjorde orginalet till classic så gillar man det någ eftersom att man ser vilka saker som förbättrat och det är faktiskt ett jätte schyst spel, och för att riktigt gilla det måste du ha ett mål har du inget mål tröttnar du bara. (och roligast blir det om du har vänner) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 asså det är ju ett riktigt bra spel för 42 kronor i månade members.. du måste ha en kompis som lirar för att du ska tycka det är kul, man behöver lixom ngn som lär en.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det klart det suger om du bara "TESTAR" en halvtimma.. DU ska lära dig spelet, Spelets grundes OSV DET STAVAS TESTA INTE TÄSTA ROLIGT INTE ROIGT ditt svenska 2 barn Det heter grunder, inte grundes. Äghd. ^.^ -------------------------------- Som alla handra sagt även zonix ^, du måste *spela* spelet. Inte *testa* spelet. Skilnaden mellan att spela och testa är stor i rollspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det hetter skillnaden, inte skilnaden ^^ Ägd :P Att man ska kämpa och bli framgångsrik, skaffa några kompisar, dra till wilderness osv. Tror inte att du lär dig så mycket om spelet ifall du bara testar, ge det en chans. Spelar du Tibia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 De heter heter, inte hetter ägd :P Förresten har du ens tagit dej förbi träningen? För den kan ja hålla me om att den e tråkig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad är det egentligen som är så roigt med runescape? Jag har tästat det och det var det sämsta spel jag har kört. Hah, samma här. Grafiken är ju inte direkt den allra bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Difeez Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det klart det suger om du bara "TESTAR" en halvtimma.. DU ska lära dig spelet, Spelets grundes OSV DET STAVAS TESTA INTE TÄSTA ROLIGT INTE ROIGT ditt svenska 2 barn Zonix vad har hänt med dig? Du var inte sådär förut... ;S Själv spelade ju jag en kort tid men gick över till WoW. Drage:Kunde inte sagt bättre själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bra sagt drage. :D Jag gillar RuneScape skit mkt.Jag e member och e lvl 100,fick det för typ 2 veckor sen..fett kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 §1.25 - Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg