Kraver Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Vart lägger man in saker man laddat ner till photoshop??? fonts mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Gå in på kontrollpanelen och sedan in på teckensnitt. Där lägger du in filerna. Om de är i .rar så måste du packa upp dem först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ...eller om de är i .zip ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Men om du har laddat ner t.ex. en brush-set så öppnar du den genom att klicka på load brush som finns vid den där pilen när man väljer någon vanlig brush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Här finns Tut hur man installerar Brushes http://www.chaosgfx.com/ipb/index.php?showtopic=1748 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 tack... men hur gör man för att göra så att sina avatarer blir mindre i storlek ??? Mina blir ca 400 kb och jag vill ha dem 6 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Du gör dom mindre och sparar dom in mindre format, vill du ah dom i gif typ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 26 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 ja det vill jag. men mina kompisar säger att det finns program som gör att dem blir mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Spara som webb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Ett program? vadå packeterings program eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Gör mindre storlek typ till 124 X 124 om du inte redan har så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 tack... men hur gör man för att göra så att sina avatarer blir mindre i storlek ??? Mina blir ca 400 kb och jag vill ha dem 6 kb. File>Save as webb om du har den engelska versionen Arkiv>Spara som webb eller vad det nu är... När du har gått in där kan du ändra kvaliten på din bild och ju mer kvalitet den har destå större (kb) blir den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.