Gäst data-typen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 (redigerat) Jag tycer att *borttaget*+andra här på fuska.se låser ämnen som inte bryter mot §1.4 och §1.11. o.s.v. vad tycer ni? EDIT: Inga namn behöver nämnas // KazeN^ Redigerat 27 Oktober 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 trådar som bryter mot §1:4 (reklam) ändras ju så att reklamen tas bort. därför kanske det ser ut som om de inte bryter mot tråden fast de har gjort det men adressen i fråga är borttagen. för övrigt kan jag inte heller hålla med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Moddarna är för giriga. Det är allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Moddarna är för giriga. Det är allt. Nej, dom gör bara sitt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Moderatorena sköter ett bra jobb,så det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Det var då faan ett j*vla gnällande på mods här inne! Om en tråd låses finns det säkerligen en anledning. Den här tråden kommer att låsas av mig nu eftersom det redan finns en tråd där ni klagar på allt vi gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg