↗ till inläggetnäe, 2:an var ingen höjdare tycker jag. Men ettan däremot var bra.Shrek & Shrek 2 är ju dem bästa amineradede filmerna.
Senaste Filmen Du Sett
Hitch, med Will Smith.
Inte så bra som jag trodde den skulle vara.. Helt okej halvromantisk komedi som man kan sitta o se på med en brud..Men annars nä.
Ondskan.
Dög att titta på. Tyckte dock att de bråkade för mycket :(
Metro som var ungefär en kvart efter ondskan.
bröderna grim såg den för två veckor sen kommer snart
Remember The Titans.
En jävligt bra film :D
Coach Boone: "I don't scratch my head unless it itches and I don't dance unless I hear some music. I will not be intimidated. That's just the way it is"
Hade en liten filmmaraton tillsammans med kusiner under 10 år:
1: Shrek
2: Shrek 2
3: 102 prickiga hundar (kass på att stava deras rasnamn...)
Green Street Hooligans
Jag och NesseN ska gå med i GSE.
Den brittiska gängledarn:
"The americans starts a war, they fuck it up. We have to come and save them and they kill our soliders! How stupid..?"
Harry potter 2 på tv1000 =P
Underhållande, men tyvärr överdrivna och tjatiga biljaktsfilmen Dukes of Hazzard med Ragnarök (NF) och NesseN på bio igår. Tack för en bra kväll grabbar! B)
Senare på kvällen The Family Guy Movie.
Remember The Titans
Den e bra nyllet
Pistvakt e den senaste filmen.
Måste vara Godfather B)
Harry potter and the prisener from Azkaban. :student:
↗ till inläggetGoal.
(När kommer första fotbollsfilmen där huvudpersonen inte är en diva som gör alla mål? När kommer första fotbollsfilmen om en vänsterback med tröjnummer Två, och inte kommer ifrån bondlag i USA till toppenklubb i storland på två veckor? Snälla. Herregud. - Och alldeles självklart framställs Beckham bättre än Zidane även i denna film).
Men herregud. Var glad att det kommer någon ! Det är inte så konstigt att det blev så ! Lyssnade du och såg filmen samtidigt eller läste du bara om den på sf hemsida.
Ajja. Samma här ! Nästa blir HP4 The goblet of fire !
Hellboy rätt så bra film men med ett rätt så halv taskigt slut det skulle ha hänt något mer efter den slutade
Gladiator
King Kong, orginal versionen =P
The Mummy(Mumien)
faktiskt rätt så komisk ibland
Sjätte sinnet...
Fast man ska titta på den igen på söndag ;)