the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Vem talar sanning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 100000 tror ja för titeln men man får välja olika saker man får välja Om man Vill Bli Ung Igen eller vapnet eller titeln har du ens fått vapnet eller... och jag skrev fel innan..det ska tydligen vara 300.000 man ska donera för att få vapnet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 100000 tror ja för titeln men man får välja olika saker man får välja Om man Vill Bli Ung Igen eller vapnet eller titeln har du ens fått vapnet eller... och jag skrev fel innan..det ska tydligen vara 300.000 man ska donera för att få vapnet.. <{POST_SNAPBACK}> en som ja känner säger att man får välja... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) hur mycket tar vapnet?????? Redigerat 1 November 2005 av spyro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) sorry för dubbel Redigerat 1 November 2005 av spyro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 hur mycket tar vapnet?????? Vadå hur mycket vapnet tar? Hur mycket det skadar eller? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 MAN KAN INTE VÄLJA ATT MAN SKA BLI UNG IGEN!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 MAN KAN INTE VÄLJA ATT MAN SKA BLI UNG IGEN!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Ja,och varför skulle man kunna välja det? Det är ju målet med Fable att bli vuxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Temple Of Avo: Om Man Donerar Mycket Får man Godhet,Saker Chapel Of Skorm: Om Man Offrar Mycket Får Man Elakhet, Saker Tillbaks till ämnet: Jag har provat att göra berserk då jag är vid svärdet men berserk går bara bort :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Temple Of Avo: Om Man Donerar Mycket Får man Godhet,Saker Chapel Of Skorm: Om Man Offrar Mycket Får Man Elakhet, Saker Tillbaks till ämnet: Jag har provat att göra berserk då jag är vid svärdet men berserk går bara bort :( ja har svärdet som satt i stenen är inte de vapnet som doom snackar om i templet?......eller får man en annan?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 ett annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 ett annat aaaa okey... :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg