Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hur kan du tro på det. Om muslimerna själva, inte tror på det ? Det är som att säga: Jag tror att Himlen är gul ! Även om alla vet att det inte är så. m.a.o att leve i en fullständig lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hur vet du det? Det kanske är så? jag kommer tro på det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Så du erkänner alltså att du lever i en lögn ? Intressant indeed.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Nej, det har jag inte gjort... jag får väl tro vad jag vill utan att det ska bli betraktat som en lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Om du tror att Islam är en våldsam religion och att alla muslimer är terrorister, så behöver ingen betrakta det som en lögn. Det är en ren och skär lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Tyck det då... jag tror fortfarande vad jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag tycker inte så. Det ÄR så. Du tror på något som alla säger är en lögn. Helt ofattbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 det är inte så... <_<, varför försvarar du ens dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 xade ifall alla muslimer stödjer av någon slag terrorismen då skulle väl usa angripa var enda muslim o sverige skulle slänga ut alla muslimer så som många andra kristna länder och då min lilla vän då skulle det utbryta en krig som skulle vara större än första o andra världs kriget och och igen ifall alla muslimer stödjer terrorismen då skulle det bli betydligt mer terror attacker så tänk för vad du säger!! o guggo försvarar muslimerna eftersom han så som ALLA vet att inte alla muslimer stödjer detta som e betydligt minoritet!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRSTÅT MIN LILLA VÄN...? o när det gäller nåt som jag tror starkt på som e sant då kämpar jag för att andra ska veta att jag talar sanning!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Tack ! Äntligen någon som fattar. Men Xade förnekar sanningen, eftersom han inte vill vakna ur sin snuttegull dröm där allt är som han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 (redigerat) Tack ! Äntligen någon som fattar. Men Xade förnekar sanningen, eftersom han inte vill vakna ur sin snuttegull dröm där allt är som han vill. fårstår dig guggo ;) ...så nu da xade vad har du att säga nu da att vi har fel elr eftersom det vi har försökt förklara för säger du att det bara e en lögn men hur kan då alla (hela världen rättare sagt tycka samma sak elr som guggo sa jag tycker inte så det e så) men du förnekar det iallafall så nu påstår du att hela världen har fel..elr??och så som jag har förstått hela "sammanhanget" av vad du vill xade så vill du att muslimer o kristna ska vara fiender...elr? Redigerat 8 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 har jag påstått det? även om jag hade velat (märk hade) så skulle jag inte sagt det för det hade nog vart hets mot folkgrupp eller nåt sånt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.