Hoppa till innehåll

11 September 2001 Fake

micro

Rekommendera inlägg

har jag påstått det? även om jag hade velat (märk hade) så skulle jag inte sagt det för det hade nog vart hets mot folkgrupp eller nåt sånt där...

men du har ju redan skrivit upp "några" av dina fördomar redan som t.ex mor islam..så va f*n tänkte du å när du skrev den här texten??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

men eftersom jag la upp det på ett smart sätt så kan jag inte bli anmäld för det eftersom jag inte skrivit det rakt ut...

men på sätt o vis så erkänner du att du har sagt fördomar här i den här debatten..o bara så att du vet så e du inte så smart som du tror du sa det på ett sätt som e nästan likadant som att säga set rakt ut..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan inte anmäla på det sättet... alla kan ju tolka det på olika sätt ...

men tillbaka till ämnet1!!!

det kan man visst tror du att vi,moderatorer e dumma elr så kommer dom tycka synd om,dom kanske inte vill avstänga dig eftersom dom kanske vill höra dina konstiga åsikter... <_< ..men som sagt till ämnet..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

micro: Sry, men du är helt ute och cyklar.

det var muslimer som gjorde det!

Nu blev jag rent utsagt förbannad den va INTE muslimer som gjorde det.Det var terrorister...

Själv tror jag att det var ett insider jobb

å fusion:bra sagt allt ihop

Redigerat av suppermario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu blev jag rent utsagt förbannad den va INTE muslimer som gjorde det.Det var terrorister...

Själv tror jag att det var ett insider jobb

å fusion:bra sagt allt ihop

tack ;) ..men xade förstår inte att det var terrorister som e muslimer som gjorde det o då betyder det inte att alla muslimer stödjer detta orginisation..men han förnekar sanningen..helt konstigt.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...